Kundtjänst
Produkter
Produkternas namn kan variera mellan hemsidan och på följesedel samt förpackning. Vi kan dock garantera att varan är densamma som den du beställt.
Leveranstid
Vi behandlar din order inom 1-2 arbetsdagar. Leveranstiden är normalt mellan 3-10 arbetsdagar efter behandlad order.
Om du skulle köpt en produkt med längre leveranstid än 10 arbetsdagar så kommer vi kontakta dig innan vi bekräftat din order.
Hur vet jag att min order är skickad?
Du kommer att få ett e-post till den e-postadress du angivit i din order när ditt paket är på väg.
Till vilka länder skickar PrylTok paket?
Vi skickar i nuläget endast till adresser i Sverige.
Ej uthämtade paket:
Om paketet ej blir uthämtat från ombud förbehåller vi oss rätten att debitera dig kostnader för returfrakt, expeditions och hanteringsavgift som för närvarande ligger på 295 kronor.
Hur gör jag om jag vill skicka mitt paket till en annan adress och mottagare?
Om du vill skicka ditt paket till en annan adress än din egen, följ instruktionerna nedan:
- Plocka ihop dina varor och gå till kassan
- Välj ”Annan leveransadress”
- Fyll i mottagarens:
- Förnamn
- Efternamn
- Adress
- Postnummer och ort
- När ovanstående är gjort, välj då att gå vidare genom att trycka på ”Fortsätt” behöver du redigera leveransadressen gör du det genom att välja knappen ”Ändra”.
- Välj sedan det betalsätt som passar dig.
- Slutför sedan ditt köp.